Ett år

Idag var det ett år sen jag fick det där enormt gulliga smset från Alexander;
 "får jag chans på dig?" Han är så söt, min plupp.
Ett år är ganska lång tid och det känns som mycket mindre. Eller, ibland känns det som att vi har varit tillsammans i en evighet och ibland känns det som jättekort tid. Men ett år, det är bra.
Egentligen skulle vi gå ut och äta på Thai Sushi idag, det hade vi planerat för någon månad sen. Men han fick lov att åka hem i förrgår för att repa tillsammans med Gurra.
Det är bara 13 dagar kvar tills de ska spela!

Alexander Åström
Jag älskar dig. Jag älskar verkligen dig så sjukt mycket.
Du är världens bästa och du äger mitt hjärta.
Trots att jag är ett svin ibland och blir tjurig och arg utan anledning,
trots att jag är helt omöjlig ibland, så finns du kvar.
Du gör mig lycklig och jag är så glad att du är min.
Du är mitt allt.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback