Fläta

Nu är jag så sjukt mätt. Mamma och lillasyster ville äta pizza, så vi åkte och köpte en pizza åt dem och en sallad åt mig. Fick lov att köpa en tejprulle också.. När jag skulle slå in doppresenten så fanns det ingen tejp någonstans! Jag letade igenom hela lägenheten tre gånger men hittade ingen.
Nu har jag i alla fall slagit in presenten i mitt fina nya papper med fjärilar på. Jag älskar det papperet! Det är så fint.

Nu är det Supersize vr. Superskinny. Det är så kul att titta på det. Eller, kul? Mer intressant.
Att se hur folk behandlar sina kroppar. Och de flesta är inte ens medvetna om att det är skadligt och fel. Det är faktiskt ganska hemskt trots att det kan vara kul att titta på. Usch, jag lät jätteelak nu. Som att jag skrattar åt att de skadar sig själva.. Men det var verkligen inte så jag menade!
Det är hemskt hur människor behandlar sin kropp, inte bara i Supersize vr Superskinny, utan överallt! Din kropp är den enda kropp du har, var rädd om den! Du kan inte byta ut den när den blivit för trasig och du börjar ångra dig.

Jag är fortfarande jättetrött och ser verkligen fram emot att sova tidigt ikväll. Men först blir det någon film och massa goda nötter som jag har köpt!


Kommentarer
Postat av: Roxanna

tack så mkt =)

hoppas du har en fin kväll!

2008-08-09 @ 21:30:55
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

snyggt med fläta

2008-08-09 @ 21:42:18
URL: http://veckomagasinet.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback