God kväll

Hej mina söta.
Nu sitter jag här och kollar på Ett herrans liv, med Tommy Körberg som gäst. Hade jag haft pengar på mobilen hade jag ringt till Alexander och berättat det, för det är hans största idol. Ungefär. Jag får hoppas på att han redan vet om det och tittar på det.
Jag har en skål med egenrostade solroskärnor här bredvid mig, och det är nog det godaste snackset jag vet. I alla fall just nu.

   

Förresten så klarade jag av att ändra färgen på texten här, som ni ser.
Väldigt stolt över mig själv är jag! Och nöjd.

Jag längtar till mina skattepengar. Dom borde komma om ungefär 1,5 vecka. Då ska jag tatuera mig! Justja, jag måste boka tid till det. Kanske ska göra det imorgon om jag orkar..
Jag har lite olika idéer på tatueringar som jag vill göra, men den jag hade planerat att göra nu har jag nog ångrat mig om. Jag vill fortfarande ha den tatueringen, men jag vill nog spara ihop pengar och göra den på något proffsigt ställe i Stockholm eller London, där jag vet att dom är superduktiga, så jag inte blir missnöjd med den.
Vi får se hur jag gör.. Jag ändrar mig ju hela tiden så jag ska inte säga någonting än.

Snart blir det lite Sex and The City för min del!
Puss


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback