God natt

Nu börjar det väl bli dags att sova tror jag..
Jag är dock inte trött, men jag måste börja gå upp i tid på dagarna, det är inte långt kvar till skolstarten nu. Jag ska försöka att i alla fall gå upp vid 10-11 imorgon, och inte vid 12 som jag brukar.
Skärpning skärpning.

Jag saknar min älskling väldigt mycket och det är sjukt jobbigt att inte ha några pengar på mobilen just nu. Jag vill bara ringa och prata med honom hela tiden, och sms-terrorisera honom.
Nåja, vi ses ju om en vecka. Då blir det kryssning! Myspys. Birka Paradise med min familj. Fast jag och Alexander har såklart en egen hytt. Sen följer jag med honom hem och den 16e är det IngboFestivalen och MIN älskling ska spela! Snacka om att jag är stolt! v

Nu ska jag stänga av datorn, fortsätta drömma om min nya (eller rättare sagt omgjorda) garderob som jag ska fixa inom kort tid, och titta på tv.
Godnatt allihopa!
Puss


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback