Hej!

Godmorgon! Eller, god dag? Jag vaknade tidigt idag och har hunnit med både att hjälpa mamma med tvätten och att städa, fixa och rensa i ett skåp.
Hon mutade mig och lilsyrran med att säga att om vi hjälpte henne så skulle vi få luncha på Thai Sushi, haha. Och det funkar kan jag säga! Jag har aldrig sett min lillasyster såhär effektiv, någonsin.

Idag ska det bli 13 grader och regn. Förvånande? Nej. Det är väl ungefär så det har varit den senaste veckan. Och ärligt talat, jag börjar nästan vänja mig. Uh.
Jag tittade på prognoskartan och såg att det ska bli 22-23 grader i Stockholm när vi ska åka på kryssningen, det lät härligt! Det är betydligt mycket roligare att åka i skärgården när solen skiner och det är fint väder, än när det är grått, regningt och ruggigt!


Dagens att göra:
- lämna tillbaka filmerna vi hyrt.
- städa rummet. (måste måste måste göras!)
- ladda bärbara dvdspelaren, till måndag.
- göra om designen på bloggen.
- måla klart senaste målningen.

Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

okej, vad kul att du är med! :D

2008-08-08 @ 15:04:58
URL: http://petriiich.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback