I´m back!

Efter ett blogguppehåll på ungefär en vecka är jag nu tillbaka igen!
Jag har varit hos Alexander och hade det mysigt varje dag. Njutit av varenda stund tillsammans. (Förutom när jag råkade slå honom på hans brutna näsa!)
Ingbofestivalen i lördags, älsklingen sjöng. Jättebra och jättefint, trots att Gustav spelade och sjöng fel vid några tillfällen. Förutom det har vi fiskat och ja, inte gjort någonting. Kramats och sånt, hihi. Lina kom dit i torsdags och stannade till igår. Det var också kul.

Idag spöregnade det när jag skulle cykla till skolan, så jag kom fram och såg ut som en slickad katt. Det droppade vatten från mitt ansikte och mitt hår, det tog två timmar innan mina byxor torkade och min jacka och min väska har inte torkat än! Trots att jag cyklade till skolan klockan 8 i morse. Mina nya block blev lite småförstörda också av regnet. De blev sådär vågiga ni vet? Usch.
Vi började egentligen 12 men jag, Lina och Mia skulle ta hand om 1orna och de började klockan 9. Vi gjorde en jättesnygg skylt som det stod BF1M på, och gick genom aulan. Sen lekte vi lite lekar med 1orna och sen drack vi kaffe tills vi började.

Åkte och lämnade in avin om skattepengarna när vi slutat, så att jag fick in de på kontot. Sen shoppade jag lite. En tshirt, en kjol, två halsband, en kofta och en huvtröja. Bjöd syrran på ett halsband och ett linne också.
Och så köpte jag en Cola Zero! Haha.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback