Mobilblogg

Det här inlägget skulle jag mobilblogga igårkväll men det gick inte så bra.

Det gick inte så bra med det inlägget jag skrev från mobilen förut idag, det som gick att posta. Det blev ungefär femtio likadana inlägg och efter att jag hade raderat ungefär tjugo utav dom, i tio minuter (min systers mobil är väldigt seg) så ringde jag till min älskade pojkvän och bad honom logga in på min blogg och ta bort de trettio inlägg som var kvar att radera. Tack och lov har jag världens bästa pojkvän och han hjälpte mig med det.
Just nu ligger jag i Linas säng och tilttar på film, Bäst i Världen. Lina ligger i soffan och sover och Tova är på toa och borstar tänderna. Klockan är fem i tolv så jag ska försöka få henne att somna nu, hon är ju bara åtta år.
.. Nu kom hon och kröp ner här i sängen med mig.
Imorgon ska jag bara vara hemma och mysa med min familj. Sov gott nu allihopa!
Puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback