Slappardag

Tittade nyss på Vänner, det var ett tag sen jag såg det sist. Jag älskar den serien, men vem gör inte det?
Såg första avsnittet av Las Vegas förut idag också, det var kul. Jag har faktiskt inte sett det förut så det var på tiden. Nu är det Extreme Home Makeover, vilket jag kikar på lite halvt. Jag älskar att se det nya huset. Jag älskar att drömma om renovering här hemma och tänker ofta på mitt drömhus. Jag älskar inredning och design!
.. Och om en timme blir det CSI NY.
Idag är en regning och blåsig måndag, vilket innebär och har inneburit massor av tv-tittande! Men en sån dag kan man väl få unna sig ibland? Vad ska man annars göra i det här vädret?

Jag funderar på att ta en promenad ner till Konsum för att köpa lite frukt. Men orkar jag det? Jag är så grymt lat idag så det är helt sjukt.. Vi får se hur jag gör.

Jag har mina nya byxor på mig, dom som jag köpte för 40 kronor igår, och jag älskar dom! Till det har jag en vit tshirt med massa olika tryck i svart och "rolling stones-tungan" (glittrigt) i storbritannien-stil (alltså i blått, rött, vitt och lite svart). Nu blev det många paranteser, men jag visar den en annan gång.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback