Spooks

Jag är lite smått uttråkad. Okej, jag erkänner - jag är enormt uttråkad!
Jag har inte gjort någonting alls idag! I skolan hade jag mest håltimmar och gick runt. Jag slutade vid två-tiden. När jag kom hem satte jag mig här och bloggade lite, om jag inte minns helt fel. Jag har badat, tittat lite på tv och ätit mat. Det är allt jag har gjort förutom att sitta framför datorn. Varför har jag inte gjort någonting annat? Jag förstår inte. Det finns mycket saker som jag skulle behöva ta tag i och fixa. Äh, jag är värd en slapp-dag med tanke på hur tröttsamt det är att gå i skolan, haha.
Jag får ta tag i alla saker som jag måste fixa nästa vecka! Till exempel:
- Städa ur och fixa om garderoben 
- Föra över film från IngboFestivalen till datorn
- Städa ur förrådet
(för att tjäna 1000 kronor av mamma)
- Ställa ner mina saker i förrådet

Ikväll ska jag lägga mig och sova tidigt så att jag inte är så trött imorgon.
Jag och Alexander ska ju åka och hälsa på far min i Stockholm. Jag vet faktiskt inte om han har dator där hemma. Men man kan ju hoppas på det! Det vore ju skönt att kunna blogga och kolla mailen under helgen, även om jag inte kommer ha så mycket tid över till det.
Det blir restaurang imorgon, inne i stan. På lördag ska vi ha mysig middag hemma i Tyresö. Möjligen ett krogbesök också? Det visar sig. Jag kan lova att det blir ett besök på Monki imorgon i alla fall! Hoppas att pappa känner sig rik.

Förresten tycker jag att det är väldigt konstigt att det inte går ett enda tåg tillbaka hit på söndag då det inte är byte! Jag har aldrig i hela mitt liv bytt tåg när jag har åkt den sträckan förut, och nu går det inte ett enda tåg utan byte under hela dagen! Det kostar precis lika mycket som det brukar kosta, och det är SJ. Jag förstår inte? Det känns lite jobbigt att behöva byta tåg efter halva vägen.. Dåligt SJ, ändra på det!

Godnatt och ha en trevlig helg!
Puss


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback