Stressat

Åh, herregud vilken dag! Lina kom och hämtade upp mig precis efter lunch/frukost. Vi skulle på AloeVera-eftermiddag. Det var fotbad med Aloe Vera Heat Cream eller någonting sånt, insmörjning och sådant. Det var fika, provsmakning på Aloe Vera-dryck, Aloe Vera Heat Cream-tester att ta med hem. Och så fick alla en varsin Aloe Vera-planta att ta hem.
Det var jättekul och mysigt, och jag lärde mig massa nytt.

Efter det åkte vi hem till mig och sjöng SingStar, åt mat och tittade på film. Nu är jag helt slut och har precis packat det sista inför morgondagens kryssning.
Vi får se till att vara väldigt försiktiga i trängseln imorgon, eftersom att Alexander har brytit näsbenet. Och det är nog inte så smart att vi sover i samma lilla 90-säng i hytten heller, jag kan vara lite våldsam när jag sover, haha. Fast det blir ju lite tråkigt, men det är inte värt att riskera att slå honom i sömnen.
Hoppas att han får ett fett jävla skadestånd, det är han värd. Speciellt om de inte kan få näsan rak igen! Jag menar, han är ju på väg att bli känd och slå igenom som artist, hur snyggt är det då med en krokig näsa? Ne, precis.

Nu ska jag lägga mig och sova, jag är helt slut. Jag lottar vinnaren av tävlingen på tisdag när jag kommer tillbaka, så ni kan passa på att kommentera och tävla tills dess! Jag kommer inte att mobilblogga något heller, för det blev jättekonstigt sist jag gjorde det. Så det blir en bloggpaus tills på tisdag istället!
Ha det bra allihopa, det ska i alla fall jag ha!

Puss

Kommentarer
Postat av: carro

vad kul det lät med aloeveraeftermiddag :)

2008-08-11 @ 20:04:38
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej. Läste din kommentar hos stina-Lee och jag håller med dig, vill få igång min blogg lite mer. Går så trögt just nu =/ Kram

2008-08-12 @ 13:17:38
URL: http://silverblixten.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback