The next rhyme

Jag har spenderat en stor del av min dag på sjukhuset. Jag tog bussen hemmifrån vid åtta och var framme lite före nio. Tog blodprover, två gånger tilloch med. Hon kom ut och hämtade mig igen efter ett tag och sa att hon behövde ett rör till. Sen satt jag och väntade i två timmar på att jourläkaren skulle komma och hann somna sittandes med huvudet i handen.
När jag var tillbaka i stan så tog jag nästa buss till läkaren i Gylle. Jobbig dag med mycket bussresor.

Jag borde ha kollat om min tå är bruten, men det glömde jag självklart bort. Den är fortfarande väldigt öm och svullen, röd och den går inte att böja på på samma sätt som förut. Fast det finns ju ändå ingenting att göra åt det så det spelar väl ingen roll egentligen.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback