Don´t wake up for me

Nu har jag spenderat de senaste två timmarna åt att städa mitt rum, så nu är det någorlunda fint iallafall.
Dock är jag svettig som en gris för det var otroligt varmt och svettigt att städa i värmen. Varför är det såhär varmt när inte solen är framme? Det är inte kul. När det är varmt vill man ju sitta ute i solen, men det är molnigt och tråkigt ute.

Snart är det väl dags att lägga in alla bilder från Peace & Love också, har 7 cdskivor fulla med bilder därifrån. Det kommer ta ett bra tag att ladda upp alla på Bilddagboken och jag känner inte riktigt att jag orkar det. Bilddagboken är en så seg sida så jag blir alltid sur och frustrerad när jag ska ladda upp många bilder där. De kanske borde göra någonting åt saken?

Jag har haft slut på minne på datorn i flera månader nu. Jag tror att jag ska lägga över alla bilder på skivor så att jag kan ta bort några, det vore väl smart? Ja, det ska jag göra nu.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback