It´s all a big mistake

Idag lunchade jag och mamma på Thai Sushi. Åh vad jag älskar den resturangen! De har underbar mat.
Såg världens finaste gitarr idag också. Den finaste jag har sett. Jag vill ha den mer än någonting annat just nu, men den kostade 3500 och så mycket pengar kommer jag inte ha på flera år, haha.
Jag och mamma åkte hem och tvättade cyklarna, sen cyklade vi ner till stan igen. Vi köpte block och almanacka tills skolan börjar. Sen cyklade vi till Tunhuken och köpte glass.

Idag har jag hållt på med datorn i flera timmar. Laddat upp bilder och lagt in bilder hit och dit. Fick dock en välförtjänt paus när Beckie ringde och bjöd över mig på te.

Nu är jag trött och matt så jag ska stänga av datorn och lägga mig i sängen och kolla på tv. Puss på det

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback