Love will turn you around

Gårdagskvällen blev en flopp. Det var inge folk i vattenparken och vi cyklade till nån båt där det var fest istället. Men det var lite dött så efter ett tag bestämde vi oss för att cykla till Lina och kolla om hon var hemma, för hon svarade inte i telefon. Men genom fönstret såg vi att hon låg med en naken Linus och hånglade, så vi fick hitta på något annat att göra. Vi ringde lite folk och träffades men efter ett tag bestämde vi oss för att åka hem. Taysun och Firre ville ha skjuts ner till stan, vilket vi till slut gick med på. Sen cyklade vi hem och jag kollade på Saw 2. Och somnade ganska fort.

Nu sitter jag här i sängen och lyssnar på Timo på hög volym. Om en timme går mitt tåg till Alexander. Jag måste fixa mig, har inte ens klätt på mig. Men jag är så trött.. Och så tror jag att det är ganska mycket jag har glömt att packa, kan det vara så? Antagligen.

Mamma sitter och plockar isär vårat köksbord just nu, hon ska köra iväg det till Ta-Till-Vara eller vad det heter, för vi köpte ett nytt idag. Ett mindre, vitt, med bara 4 vita stolar. Men hon köpte till två stycken svarta stolar också, att ha på kanterna. De där korta kanterna ni vet?
I alla fall, jag tror att jag ska gå och hjälpa henne lite. Hon ville väldigt gärna det. Fast först måste jag klä på mig och sånt så jag är redo att åka ner till tågstationen om en halvtimme.

Puss på mig.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback