Shear Genius

Nyss var det finalen av mitt nya favoritprogram, Shear Genius! Anthony vann, precis som jag förutspått!
Det är verkligen mitt nya favoritprogram så nu är jag lite ledsen över att det är slut. Undrar när nästa säsong börjar? Jadu, jag har ingen koll. Någon annan som vet?

Om en kvart blir det popcorn och Criminal Minds med Alexander. Just nu sitter han och mina två systrar och skrattar åt datorn. De är inne på den där sidan där man kan se vilka kändisar man är lik. Mamma är lik Ben Stiller, jag är lik Scarlett Johanson, Alexander är lik Hilary Duff och Mary-Kate Olsen. Ronja och Tova sitter och skrattar och tycker att det är väldigt roligt, haha!

OCH NU SÅG JAG precis att Cecilia har fått sitt barn! Grattis så hemskt mycket till lilla bebisen. Det blev en pojke, Miliam Patrik Amandus Karlsson Hessedahl. Hoppas att ni har det bra där borta!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback