Your fucking code

Were we still kissing when you knew that we were through?
Were we still holding hands when you began to see us from another point of view?

Min dag har varit bra. Väldigt bra faktiskt!
Började med att syrran väckte mig vid elva. Vid ett ungefär cyklade vi ner till stan, först till banken och sen till Esplanad. Jag skulle bjuda på fika, hon fick det i födelsedagspresent av mig. Hundra kronor gick det på, dyrt som satan men värt ändå. Latte och Wienerbröd för mig, Choklad och bakelse för Ronja.
Efter det cyklade vi till Kupolen och jag bestämde mig för vilka glasögon jag ska ha. Beställde dom och de skulle komma i början av nästa vecka, fast då är jag i Tärnsjö, men de kommer i alla fall vara här när jag kommer hem igen!
Sen gick vi upp till Wayne´s där Sofie och Beckie satt, men Ronja tröttnade snabbt och cyklade hem. Jag stannade kvar med brudarna och efter ett tag kom ett par gamla vänner och pratade lite. Sen kikade vi runt i lite affärer och träffade på Tomas, Isa och Olivia. Det var jättekul att träffa dom, det var så längesen.
Ett par nya turkosa byxor har jag här hemma nu, hur nöjd som helst!

Snart bär det av till Vattenparken på fest. Har ingen aning om vilka som ska dit över huvud taget och det kommer antagligen bli jättetråkigt men jag ska i alla fall förbi en liten sväng för att träffa lite folk.
Puss!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback