Biverkningarna slår mig på käften


Min nya medicin får mig att må illa och bara för att jag läste vilka biverkningar medicinen kan ge så fick jag massa fler problem. Inbillning är inte så bra egentligen.. Och varför måste jag alltid läsa om alla biverkningar? Hade det varit så som jag får för mig - att jag ska drabbas av alla biverkningar - så hade jag varit död nu. Typiskt mig att vara så paranoid.

*** kan orsaka:
- känsla av rastlöshet och svårighet att sitta eller stå still.
- Illamående
- huvudvärk

- sömnsvårigheter
- abnorma drömmar
- känsla av desoriententation
- hallucinationer
- trötthet
- mani
- yrsel
- kräkningar
- viktförändringar
- matsmältningsproblem
- magtarmsinflammation
- blodiga kräkningar
- rodnad
- kalla fingrar/tår
- snabba/oregelbundna hjärtslag
- kallsvettning
- svimning
- ökad benägenhet att få blåmärken
- muskelsmärta
- uttorkning
- näsblödning
- bröstsmärtor

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback