Don't wanna wait



Sex maskiner, åtta kapitel i boken och tre timmar. Lycklig var jag när jag hittade en femma i min byxficka på de byxor jag tvättade. Jag blev stolt när jag läste och antecknade det jag hade planerat men mindre nöjd när en av tvättmaskinerna gick sönder. Egentligen gick den inte sönder men jag trodde det. Luckan gick inte att stänga. Jag ringde till min mamma och hon kom till undsättning - det var en liten spärr i handtaget som fick lov att flyttas på. Sen gick det bra att tvätta igen och nästa gång det inte gick att stänga luckan så klarade jag av det själv.
Nu är det chips och sing a long. Förresten, varför är Jonas Gardell och Sara Lumholdt med i både musikmaskinen och sing a long ikväll? Hm.. Jag undrar om det är ett sammanträffande eller planerat? Fast det kan ju inte vara ett sammanträffande.. De vet ju förmodligen om det. Det kändes lite småkomiskt när jag hade kollat på musikmaskinen och slog på sing a long - och där var de igen!
Nu är jag trött på chips och jag känner mig flottig och äcklig. Jag ska gå och dricka ett glas iskallt vatten istället.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback