This is got to die

Inatt ringde det på min mobil, på min andra mobil. Den med comviq som jag bara använder för att smsa med några. Fyra stycken ungefär. Jag svarade inte. Jag stängde av mobilen. Jag visste inte vem det var. Numret fanns inte med på hitta eller eniro när jag sökte imorse. Jag fick lov att skicka ett sms och fråga vem det var. Så nu vet jag.

Jag hade ont i mina fotleder ända tills jag somnade igår. Idag har jag bara ont i magen. Men det kan nog bero på att jag åt för snabbt när jag åt nyss. Jag kommer inte ihåg om jag hade ont före det. Antagligen inte.
Jag är trött och önskar att jag hade sovit lite längre än till halv elva. Fast det var inte mitt fel eller val att vakna då, jag blev väckt.

Nu ska jag gå in på mitt rum och läsa sju kapitel i en bok. Sen ska jag skriva en 2 sidor lång reflektion om det jag läst.
När jag är klar med det kommer det vara dags för tvättstugan. Om jag hinner klart innan dess. Tre och en halv timme - det borde jag faktiskt hinna på! Fast helst får det bara ta tre timmar, då hinner jag sortera och fixa med mina smutsiga kläder.
Ps - Min dator har inget internet idag och jag tycker att det är ungefär världens undergång.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback