Varför lämnar du mig inte?

Jag hatar den jag har blivit
Jag hatar den jag alltid varit

Ibland önskar jag att alla lämnade mig
så att jag slapp allt ansvar
så att jag slapp allt som handlade om att vara en bra människa

Jag hatar allt som har med mig att göra
Jag hatar att jag inte ser någon mening med någonting
Jag hatar att jag inte kan vara en bättre människa
Jag hatar att jag inte kan vara en bättre vän, dotter, flickvän, syster
Jag hatar att jag är en del i så mångas liv
Jag hatar att jag inte är stark och bra

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, sån häftig sida du har! Så himla snygg, och speciellt den där bilden.. Fiiint



Jag har en SKÖNHET och HÄLSO blogg! Även lite mode.=)



Jag ger massor av skönhetstips och sunda recept, för att man ska kunna bli så snygg som möjligt!



Kramen!

2008-09-25 @ 17:30:43
URL: http://emmashalsa.blogg.se/
Postat av: Sara

du är bra, du är bäst. i mina ögon är du en av dom bästa och en av dom starkaste som finns. du kanske är svag mentalt och psykiskt och fysiskt och allt. men du är på något sätt ändå så jävla stark i mina ögon. du har tagit dig igenom så mycket.

2008-09-25 @ 18:47:04

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback