TvåNollNollÅtta

årets bästa: tunisien med alexander
årets värsta: åttonde december
årets händelse: peace&love med sara
årets resa: tunisien
årets dag: 26 juni
årets present: svår fråga.. jag måste nog svara att jag inte vet.
årets tår(ar): dagarna före den åttonde december
årets person(er): alexander, syster, lina, sara
årets låt: my valentine med timo
årets film: sex and the city och mamma mia
årets bok: semsterböckerna
årets lögn: jag kommer inte ihåg några lögner, alltså kan de inte ha varit så stora.
årets kyss: alexander
årets natt: peace&love-nätterna
årets ord: jag tar årets fras istället: "pokad i ögat av en spike på sex pistols, satan vad ont det gör!" bara sara förstår.
årets skämt: alla alexanders dåliga som han tror är roliga.
årets mysigaste: bad med ljus
årets längtan: helger och alexander
årets månad:  juni
årets gräl: nej tack
årets beroende: närhet
årets vill ha: en bob dylan-biljett
årets frisyr: olika, olika, olika
årets roligaste: sommaren!
årets tråkigaste: jag är tråkig och svarar skolan
årets vårminne: längtan och planering av tunisienresan
årets sommarminne: tunisien och peace&love
årets vinterminne: stockholm
årets överrasking: jag vet inte. årets chock vet jag däremot.
årets läskigaste: nätter efter skräckfilmer
årets konstigaste: konversation med två killar på väg hem från peace&love på morgonen.
årets absolut bästa kompis(ar): lina
årets roligaste personer: sara åström <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback