Kan någon ge vad du vill ha?

Jag blir så glad. Jag fick jobbet! Det ska bli så kul och så enormt spännande!
Hade fått två mail från dem när jag kollade nyss och jag ska svara om ungefär 40 minuter när jag har kommit tillbaks från tågstationen, där jag ska hämta upp Alexander.

De senaste dagarna har varit hemska. Jag har verkligen mått så sjukt dåligt. Trots att jag har mått så otroligt dåligt så har jag ändå skrattat och haft kul, tack vare Lina. Lina är världens bästa människa. Hon får mig glad och på andra tankar hur dåligt livet än verkar för tillfället. Jag är så glad att hon är min vän.
Jag höll på att somna i hennes säng idag när hon åkte hem till sin mamma för att tvätta. Fast sen sa mamma att hon ville komma och hämta mig för hon saknade mig, så jag låste och åkte hem.

Jag är lite rädd för mig själv, för jag förstår inte mina känslor över huvud taget. Det är skrämmande.
Jag måste även säga att jag är enormt nöjd med min tatuering! Den blev jättefin. Det gjorde inte så ont heller, inte så ont som jag trodde innan. Alla sa att det var det värsta stället att tatuera på, men jag skulle lätt kunna göra det igen!

Kommentarer
Postat av: Fanny

grattis till jobbet:)

2008-08-29 @ 18:42:03
URL: http://thefreshmakers.blogg.se/
Postat av: syster

ÅHHH tatueringen! blev den bra??

älskar dig<3

2008-08-30 @ 02:24:27

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback