Miljövännen

Jag har köpt två nya block till skolan. Jag är grymt nöjd. De är superfina och mysiga. Gjorda av bananpapper, odlade i Costa Rica, vilket betyder att de är miljövänliga och det älskar jag! Dock kostar de en aning mer än vanliga kollegieblock, 44 kronor för de jag har, men det finns med hårdare pärmar också för 49 kronor.


Har ni förresten läst på löpsedeln om det okända djuret de har hittat i USA? Det/den upptäcktes på en strand på Long Island, utanför New York. De hade tagit in en expertpanel bestående av Rick Barongi, Houstons djurpark, Diane Ledder, marinbiolog, och Jonas Wahlström, Skansenakvariet och de sa att det var något slags kattdjur, men sedan sa reportern att det såg ut som att djuret hade näbb, men de trodde att det bara såg ut så för att djuret legat i vattnet så länge och blivit uppsvällt och deformerat. Eftersom att djuret har fyra ben så är det inte ett vattendjur då djur med fyra ben inte är anpassade att leva i vatten.
Läskigt i alla fall. Vad tror ni att det är för något?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback