Tatuering

Nu har jag bokat tid till tatuering! Det är skönt att ha det gjort.

Jag saknar Alexander och har haft hans tshirt på mig sen igår kväll. Ja, jag sov i den och jag har använt den hela dagen. Den luktar gott, så otroligt gott. Fast lukten har börjat försvinna, och det gör lite ont när jag tänker på att den inte kommer lukta Alexander längre. Jag funderar nästan på att köpa sånt raklödder som han använder, och smeta in tshirten i det.. Fast jag vet inte vart man köper sånt.
Jag saknar honom extra mycket ikväll. Mest för att jag inte kan prata med honom nu. Han är på TV-spelslan. Från klockan 15.00 idag, till klockan 15.00 imorgon. Det är svårt att somna utan att prata med honom. Det är svårt att somna utan honom över huvud taget.
Jag ska kika lite på filmen jag filmade i lördags, när han uppträdde. Då får jag i alla fall se honom och höra hans röst. Plus att jag får höra honom sjunga en av de bästa låtarna i världen!
Jag längtar till fredag. Då får jag kärlek och lycka.

Nu ska jag stänga av datorn och lägga mig i sängen, Jag ska lukta slut på all Alexander-doft och gråta en skvätt.
Imorgon börjar jag 9 och jag antar att det kommer regna lika mycket när jag ska cykla imorgon bitti som det gjorde idag. Suck. Vädret är verkligen hemskt här.
Och jag vill väldigt gärna hitta en bra och snygg jacka som jag kan köpa. Jag lyckas aldrig hitta jackor eller skor som jag vill ha. Jag borde bli designer så jag kan göra saker som jag vill ha.

Jag har så mycket saker inbokade att hela min kalender är sönderklottrad. Men på något sätt känns det ändå bra.
Jag ska träffa min pappa i helgen. Jag är lycklig. Tror jag? Jag hoppas, hoppas, hoppas att allt går bra. Jag saknar mannen. Min gud. Min pappa. Alexander ska få träffa honom för första gången. Jag hoppas verkligen. Snälla pappa..

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback