Tyresö

Idag har jag och Alexander varit inne i stan. Jag tänkte shoppa lite, men så blev det inte. Hittade ingenting alls faktiskt.. Det är väldigt olikt mig, men det är inte lätt att hitta någonting när man har en stånkande och stönande pojkvän bredvid sig som klagar på att han får så grymt ont i benen när han går in i en tjejaffär. (Som tydligen alla killar får enligt honom!?) Vi tog i alla fall en glass och hade det mysigt.

Nu sitter jag i pappas vardagsrum och lyssnar på musik. Syster och Jennifer var nyss ner till macken och köpte läsk. Alexander äter av brödet vi bakade till frukost i morse, som blev jättegott.

Jag är överlycklig. Jag kanske får världens bästa jobb.
Nu ska jag vara social, imorgon åker jag hem.
Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas din helg har varit bra. Hur har den sett ut? Kram /Linda

2008-08-24 @ 17:15:20
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback