Insomnia

Poolpartyt hos Tobbe i lördags var roligt. Han hade byggt en egen bar ute vid poolen där han agerade bartender. Alla drinkar kostade 20 kronor och jag köpte tre stycken. Olika. Alla var goda. Sen bjöd David mig på en Turkisk Pepparshot. Den var god. Jag blev full. Alexander och Olli badade i poolen.

Igår plockade jag hallon ute i trädgården. Och så var jag bakis hela dagen. Och cyklade till konsum och köpte godis. Och låg i soffan nästan hela dagen.

Idag plockade jag, Sara och Alex två skålar fulla med hallon. Jessica kom upp och väckte mig halv ett och sa att det var soppa till lunch. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att plocka hallonen, som Jessica bakade hallonpaj av. Eller jo, Alex och Gurra skulle ta en "Beatles-bild", ni vet dendär bilden på Beatles när de går över ett övergångsställe, så jag och Sara hjälpte dom att ta kort och sånt. Sen satt dom och redigerade den i photoshop så att de blev fyra stycken och hade olika kläder och grejs på sig så att de såg ut som Beatles. Sen kastade Gurra ett capo i ögat på mig så att jag fick ont.
Nu sitter jag här och försöker spela spel med Sami över msn, men det blir något fel hela tiden. Alexander ligger i sängen och kollar på tv och smäller sönder myggor.

I morgon ska det bli fint väder, och det ska hålla i sig resten av veckan. Jag hoppas på det!
I sånna fall blir det grillparty här på onsdag när familjen har åkt iväg. Ni är välkomna!
Puss.
Jag mår skit.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback