Take my love

Jag mår inte bra alls. Jag har ätit för mycket och nu mår jag illa. Fast jag får ju skylla mig själv när jag inte slutar äta när jag borde. Sånt borde man ju ha lärt sig vid arton års ålder, men icke.

Jag och mamma har haft en bra dag. Mina systrar åkte iväg till en stuga i värmland med deras far idag, så jag och mamma har varit ensamma. Vi har varit och handlat skor och lite annat, ätit på restaurang, tittat på film och ätit ost och kex. Det var mysigt. Jag och mamma har inte umgåtts ensamma på sjukt länge och nu ska vi umgås fyra dagar i rad. Systrarna kommer hem på torsdag kväll. På onsdag ska vi luncha på stan och sen gå på bio på kvällen.

Imorgon ska jag ringa och kolla hur det går för mina skattepengar. Jag fick nämligen aldrig en sån där blankett att fylla i, och när vi ringde för att fråga om den försvunnit sa de att jag inte behövde fylla i en sån, jag skulle få pengarna i alla fall. Men nu har jag inte hört någonting mer så jag ska ringa och checka att allt är ok.
Jag ska ringa Synsam också och beställa tid till synundersökning. Sen ska jag köpa glasögonen jag sett i Tärnsjö när jag åker till Alex! Då kanske jag till och med kommer se fram till tavlan i år! (Och till tvn..)

Jag har fortfarande inte packat upp allting från Tunisien, och vi kom tillbaks till Sverige för 4 veckor och 3 dagar sen. Fast jag kom ifs inte hem då, jag kom hem för 3 veckor sen. Men ändå. Det börjar bli dags.
Jag har redan börjat packa tills i helgen när jag ska iväg igen, trots att det bara är måndag. Men jag hatar att packa i sista stund, jag glömmer alltid saker då.
Jag hoppas verkligen att det blir Gotland nästa vecka. Jag hoppas av hela mitt hjärta att Jörgen hittar någon lägenhet till oss där så vi kan åka! Då ska jag och Jessica (och förhoppningsvis Alexander) på puben och vi ska till Villa Villekulla och allt ska vara jättebra. Jag saknar Alexander av hela mitt hjärta. Det är så tomt utan honom.

Kommentarer
Postat av: matilda

fint namn på bloggen :)

2008-07-14 @ 22:08:57
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: erika

tyck till om två av sveriges populäraste bloggerskor på min blogg!

2008-07-14 @ 22:12:00
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback