Du är större än någonting annat

Te och världens bästa Timo.
Samtal med världens bästa vän, Emma.
Jag saknar när vi satt uppe hela nätterna och bara pratade. Jag saknar när vi satt ute på din balkong med en kopp te och en cigg. Jag saknar att veta att du bara är en cykeltur ifrån mig. Jag saknar att sitta på ditt vardagsrumsgolv och lyssna på gamla lpskivor. Jag saknar att vara sugen på någonting och gå och småäta ur dina skåp. Jag saknar att kolla på sex and the city med dig, och spola tillbaks till samma händelse tjugo gånger. Jag saknar att känna tryggheten av att ha dig nära och jag saknar att veta att du föralltid kommer vara den bästa i mitt liv.
På fredag, älskade, älskade vän. På fredag.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback