Every now and then

Idag köpte jag en anteckningsbok. Inte ett block, utan en bok med riktig pärm och ingen spiral. Den är beige/brun och precis lagom stor. Jag tänker ha den med mig i väskan varje dag. Jag ska skriva upp allt som faller mig in; idéer, citat, viktiga saker och saker som jag ska göra. Jag har tröttnat på att skriva upp allting på mobilen när jag kommer på någonting. Jag hör alltid meningar som jag känner att jag måste skriva upp, ibland för att skriva om här i bloggen osv. Varje gång jag lyssnar på musik så är det någonting nytt som jag känner att jag måste skriva upp och då har jag hellre en bok där jag samlar allting som jag vill skriva upp, än att skriva upp det på mobilen.

Nu blir det film på 5an, Old School. Tänkte att jag skulle mysa ner mig under täcket med en påse popcorn. Ja, det låter bra.
Imorgon ska jag sy.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback