Jag vill inte ta mig igenom någonting

Nu ska jag stänga av datorn, klä av mig och krypa ner under täcket. Jag tror att jag ska läsa några sidor i en bok, en bok som jag borde ha börjat läsa i för längesen men inte tagit tag i.
Klockan är för mycket för att sova på en torsdag, egentligen. Men skola imorgon.. Det blir det nog inte.
Egentligen är jag hungrig också, för allt jag har ätit idag är en macka och en nektarin. Fast jag har varken ork eller lust att gå och äta någonting nu, klockan är ju nästan två på natten.

I helgen åker Lina bort, imorgon bitti klockan åtta för att vara exakt. Hon ska till Göteborg för att gå på sin mosters bröllop. Och hon lämnar mig ensam kvar. Jag ska åka och vattna hennes stackars blommor har jag bestämt mig för, de har nog aldrig fått vatten!

Lasse Lindh har förgyllt min kväll.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback