Kyss mig ömt och brutalt

Det är konstigt hur ett par ord på en digital skärm kan göra en människa glad, varm och totalt upprymd. Det är konstigt hur ett par ord på en digital skärm kan få en tjej att hoppa igenom hela lägenheten och glädjeskrika. Det är konstigt hur ett par ord på en digital skärm kan förändra så otroligt mycket och faktiskt få en människa att bli lycklig.
Jag måste bara säga, att det faktiskt är otroligt. Ja, jag kan inte tro det.

Det är förvånande hur ett par ord på en digital skärm kan borra sig ända in i ett hjärta. Det är förvånande hur ett par ord på en digital skärm kan få en hel värld att skaka av extas. Det är förvånande hur ett par ord på en digital skärm kan få en tjej att fullständigt smälta, smälta ihop på golvet för att sedan återuppstå vid nästa ordkomposition.
Jag måste bara säga, att det faktiskt är underbart. Helt jävla underbart.

Han föddes ur smärta en vinterkväll
och hans hjärta är ett hotell
Han öppnade portar ingen trodde fanns


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback