Lilac wine

Jag somnade som vanligt när jag kom hem från skolan. Det börjar bli jobbigt, jag hinner inte med någonting på dagarna och jag förlorar så mycket tid. Men vad ska jag göra? Jag är så trött när jag kommer hem att jag bara somnar. Jag orkar inte hålla ögonen öppna och jag orkar inte ens stå upp.
Jag har i alla fall varit väldigt duktig och läst 11 kapitel i boken jag har i läxa. Jag har inte orkat skriva anteckningar men jag har markerat saker i boken i stället. Det hjälper i alla fall ganska mycket när jag ska skriva reflektionen, även om det inte hjälper lika mycket som egna anteckningar.

Imorgon har jag bara en lektion. Den börjar tio i två och klockan halv två ska jag iväg, vilket innebär: ingen lektion imorgon. Dock har jag och Lina bestämt att vi ska arbeta med vårt projektarbete klockan elva imorgon, så jag ska till skolan i alla fall. Vi ska skicka ut brev till en massa företag och så ska vi leta upp några postombud och försöka få frimärken i bidrag. Vi har inte varit med i tidningen än, trots att de sa "lördag eller i början av nästa vecka" .. Imorgon är det onsdag, det räknar jag som mitten av veckan? Om vi inte är med imorgon tänker vi ringa till dem och höra om de glömt bort oss eller slängt oss eller något..

Idag har jag varit kreativ och gjort tre armband. De är färgglada och fina. Jag har druckit en massa chai latte och lyssnat på två bob dylan skivor, flera gånger om.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Nu sticker jag till Bokmässan - under tiden kan du tävla om en värmande vän i sängen hos mig. Ha det så gott så ses vi på måndag!

2008-09-24 @ 16:53:26
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: bitte

ha en trevlig kväll

2008-09-24 @ 17:47:16
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback