Lycka

Internet fungerar! Dock har jag en liten aning om att det inte kommer hålla i sig så länge. Vi hade nämligen fått något problem med en sladd, och vi skulle få en ny.. På fredag!! Det är långt till fredag! Fyra hela dagar. Det bådar inte gott.
I alla fall, jag tänkte att det nog är bäst om jag inte skriver ett så långt inlägg med tanke på att det då kan försvinna och det blir mycket jobbigare om ett långt inlägg försvinner än om ett kort inlägg försvinner.

I fredags var klassen på en liten utflykt. Till Loussastugan där en poet och låtskrivare som hette Dan Andersson bodde på 1800- 1900-talet. Vi hade alla hört skräckhistorier om guiden, och dessvärre var de sanna. Han var ca 80 år, hade långt gult hår, luktade .. ja, hur ska jag förklara? hemskt! Dessutom hade han stånd precis hela tiden. Och inte nog med det, han pratade så tyst att man fick lov att stå väldigt nära för att höra! Fredagens utflykt var lite av en skräckupplevelse. Tyvärr.

Jag sov hos Lina inatt, som jag gjort ganska mycket på senaste tiden. Jag mår bra när jag är hos Lina och hon får mig att tänka på mycket bra saker. Jag trivs verkligen med henne och hon är den bästa som finns här.
Jag har förresten fått en massa utslag på mitt lår! Det kliar nåt så enormt mycket. Det konstiga är att jag inte har någon aning om vad det är för något eller vad de kommer ifrån, de bara var där när jag vaknade! Mamma gav mig någon salva nyss som jag skulle smörja in det med, men det verkar inte som att den har någon vidare effekt. Jag vill bara slita av mig huden för det kliar så mycket! Stackars mig. Huh.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback