Running with scissors

 

Jag var för trött imorse när klockan ringde. Med tanken om en pytteliten sovmorgon, på sisådär 20 minuter, somnade jag om. Vaknade tre timmar senare och nu har jag segat i nästan en timme. Jag ska cykla till skolan och verkligen, verkligen vara med på sista lektionen för dagen. Jag ska koncentrera mig och förstå vartenda ord läraren säger! Jag ska lämna in ett papper till en lärare, lämna tillbaka några böcker och sen ska jag åka hem igen.
Jag är lite ledsen för att jag bara har tre kronor och femtio öre, för en kaffe i skolans kafeteria kostar fem kronor. Tänk vad glad jag skulle bli om någon ville ge mig en krona och femtio öre!

I'm trying to get in but they're closing the door

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback