Utslaget internet

Vet ni vad det värsta som finns är? När internet och telefonen inte fungerar. Vi har inte haft internet hemma på flera dagar nu, och det är hemskt. Jag har bloggabstinens!
Mamma har i alla fall pratat med comhem idag. Det roliga är att när det blev så här förut, sa de att det inte fanns någonting att göra eftersom att de inte kunde se vad felet var i efterhand. De sa att vi skulle ha ringt medans det var utslaget. Men herregud, hur ska vi kunna ringa när telefonen är död? Det hade de däremot inget svar på.

I helgen var jag sjuk. Riktigt, riktigt sjuk. Jag låg och sov hela dagarna, hade feber och ont överallt. Jag som tänkte att jag skulle njuta och vara glad över att Alexander var där, och äntligen få må bra. Men så var inte fallet. Jag sov bort hela helgen istället. Suck.
Nu sitter jag i skolan och väntar på att min mor ska komma och hämta mig. Jag håller tummarna på att internet har kommit igång igen! Då slipper jag min bloggabstinens!
Men titta, nu fick jag precis ett sms att hon var här!
Förhoppningsvis kommer det ett till inlägg om ett litet tag.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback