Amor vincit omnia

Idag har det inte regnat någonting. Tvärt om! Det har varit strålande sol. Det var väl antagligen därför som jag klädde på mig så mycket kläder i morse. Jag trodde verkligen att det skulle bli dåligt väder.
Var bara i skolan i två timmar idag. Började klockan nio och slutade klockan elva. Vi gjorde inte mycket heller. Visade runt ettorna på skolan och sen planerade vi nollningen.

Jag och Lina tog en lite shoppingtur efter lunchen. Hon köpte en kalender/almanacka. Eller, jag köpte en åt henne för hon hade inga pengar. Den var fin och passade henne perfekt! Svart med vit text, "Who What Where How" eller någonting sådant. Lika förvirrande som henne! Fast min är fortfarande finast, med Alexander på framsidan! Hihi. Jag älskar den!
Jag köpte en skinnjacka, en tshirt, örhängen och två body butter (för tio kronor styck!).

Nu sitter jag i soffan med laptopen i knät. Snubben som fixar vårat kök håller just nu på med kaklet. Snart ska han fixa till något i golvet. Köksbänken är också klar. Det blir så fint! Det är nästan bara luckorna kvar nu.
Jag skulle städa mitt rum igår men det orkade jag inte. Så jag ska försöka hinna med det idag. Det är  verkligen behövligt!

Tänkte klicka hem ett fint halsband från internet, på en sida där man bestämmer själv vilket namn som ska stå på en bricka, men nu hittar jag inte sidan! Suck.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback