Dåligt väder

Hej mina söta.
Kom nyss hem från en liten kort shoppingtur på Kupolen med mamma och lillasyster.
Hittade ett par byxor för fyrtio kronor på Lindex, överstrykningspennor till skolstarten och ett lakan, sånt där med resår så det inte åker upp.
Tyvärr är det dåligt väder idag också, ingen sol här inte. Det är så tråkigt, jag vill att det ska vara sol så jag kan få lite färg på min bleka kropp. I juni när jag kom hem från Tunisien var jag jättebrun och alla var avundsjuka, men nu har jag tappat all färg för jag har inte varit ute i solen nästan någonting. När vi kom hem till Sverige var det dåligt väder i några veckor, sen när det äntligen blev fint igen så var jag sjuk. Det var ju fint väder förra helgen, men det gick över ganska snabbt.


Pasta från Lagerhaus och lakan.


Byxor från Lindex och överstrykningspennor från Tiimari.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback