God morgon

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Klockan var 12.12 när jag klev upp, och inte runt 10 som jag hade hoppats på. Idag är det lika dåligt väder som igår, och dagen före det, och dagen före det. Jag är så trött på detta deprimerande väder, VART ÄR MIN SOL?! Jag vill sola och bli brun! Jag vill sitta ute och äta och njuta av solen! Jag vill gå i shorts, linne och sandaler! Jag vill gå och köpa glass!
.. Men varje dag är det detta regnslusk!

Idag ska jag städa mitt rum, prata med Lina om när vi ska kika på filmen vi lånade men aldrig kollade på, prata med Taysun om tatueringen och tid och såntdär. Sen måste jag komma ihåg att ladda min ipod! Jag ska nog till och med ladda den nu så jag inte glömmer bort det.

Frukost!
Puss

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Åh okej, ja lycka till! :) kram

2008-08-05 @ 12:58:38
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: sandra

här är solen :)

2008-08-05 @ 13:45:09
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback