God natt

Nu är det dags att sova. Imorgon ska jag packa och baka bullar. Bullarna ska vara matsäck på bussen på måndag.
Måste leta rätt på en större väska också, min är lite för liten. Jag måste packa ganska mycket kläder eftersom att det först blir kryssning och sen blir jag hemma hos Alex till söndag. Och man vet ju aldrig med vädret så jag måste packa med lite olika..

Ja nu ska jag inte sitta här och skriva en massa onödigt. Jag måste ju vända tillbaks mitt dygn.
Godnatt allihopa! Hörs imorgon.
Puss

Kom ihåg att ni fortfarande kan tävla om ett Comviq kontantkort laddat med pengar! Självklart nytt och oanvänt.
Klicka på länken ovanför min profilbild så kommer du direkt till tävlingen.
Tävlingen avslutas antingen imorgon eller på tisdag, beroende på hur mycket tid jag får över imorgon.

Kommentarer
Postat av: Milla

svar: hehe tackar men jag avstår.. jobbigt och bara tänka på alla tävlingar och allting som hör till :)

2008-08-09 @ 23:34:31
URL: http://amilas.blogg.se/
Postat av: mia

ja det är fruktansvärt :(

jadu de är en lång historia..men ska försöka å ta den lite kort..hon bodde hos oss i drygt 3 år...(alltså hon var fosterbarn) hos oss..men sen flytta äckel soc henne ifrån oss utan anledning till en annan familj.så där vantrivdes hos..grät å var helt förstörd..vi hälsa på henne 2 gånger..det var inte samma lilla tjej längre :( så fruktansvärt å se att min lillasyster mådde dåligt..man stod bara där hjälp lös å titta på henne..usch ! :(

men så ialf en dag fick hon feber å dom gav henne nått å la henne i sin egen säng,å så..nästa gång dom titta till henne så var hon helt blå..dom ringde ambulansen..men det var försent.dom försökte återuppliva henne i 40 min utan resultat :( gråter

sen skickades hon på obdution (heter det så?) å där kom dom fram till att hon hade nått slags virus eller hur tusan det var..men inget dödligt eller så..så det här skulle inte ha behövt hänt..det gör så ont i mej varje dag !hon var ju en del av alla oss...min lillasyster :(

så jag har sånt hat mot denna familj som sibbe levde i sista tiden..usch...och soc kan dra åt fan skapet !

varje dag är en kamp...

vi kommer aldrig mer se våran vackra tjej,vi fick aldrig förklara hur hemska socialen var mot henne, dom flytta henne UTAN ANLEDNING ?...

hon skulle ha fyllt 4 år :(

ja de här var en snabb historia om vad som hänt !

2008-08-10 @ 10:01:29
URL: http://miakemell.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej!

Nu har jag avslutat min designtävling som du har deltagit i, vinnaren kommer att presenteras på min blogg alldeles snart. Blir det inte du som vinner så kommer det komma en ny designtävling redan idag som du är välkommen att delta i :) Så håll utkik på min blogg.

2008-08-10 @ 11:06:16
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback