Hetta

Nyvaken. Sov på en madrass på golvet inatt för det var för varmt i sängen. Hade huvudet precis bredvid fläkten också. Jag förstår inte varför det ska vara så kvavt när jag ska sova trots att jag har fläkten på? Det är jobbigt.
Alexander ligger fortfarande och sover i sängen.
Idag hoppas jag på fint väder så man kan vara ute och njuta, inte massa åska och regn som det var igår. Om fyra timmar går Alexanders tåg, då ska han åka hem. Jag ska umgås med Sara idag, det ska bli trevligt. Vi brukar inte umgås på fritiden så det är på tiden att vi gör det. Vi hade nog tänkt åka och bada men jag har sån magvärk så jag vet inte riktigt hur det blir med den saken än.. Vi får se.

Nu funderar jag på att äta lite frukost, men jag är inte sugen på nåt av det vi har hemma. Jobbigt läge..


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback