Idag

Dagens klädsel: Gråa jeans, brun tunika
Dagens frisyr: Tofs och lite ruffsigt
Dagens humör: Bra, det har varit en händelserik dag och en mycket trevlig kväll.
Dagens händelse: Lunch på Thai Sushi, Singstar-kväll hos Lina.
Dagens inköp: Ingenting förutom hyrfilm.
Dagens bästa: Lina! Och att min påse luktar så sjukt mycket Tunisien, jag sitter och luktar hela tiden och drömmer mig tillbaka.
Dagens låt: Det måste nog bli Collide med min Alexander! Eller Bob Dylan - Man of Peace.
Dagens längtan: Dopet den 30:e!
Dagens önskan: Att jag får det där jobbet jag har sökt.
Dagens saknad: Beckie, som har flyttat till Paris! Snacka om att jag är avis.

Kommentarer
Postat av: Giulia

joraa något hade dem ;P

tribal

2008-08-09 @ 01:48:35
URL: http://giuly.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback