Regn

Nu kom jag precis hem från en dag i regnet. Det regnade när jag cyklade och mötte Sara, det regnade när vi cyklade för att shoppa lite, det regnade när vi cyklade hem till Sara och det regnade pyttlite när jag cyklade hem från Sara. Herregud vilket regn!

Färgade håret nyss, både jag och Sara. Hennes syntes direkt och det blev jätteljust, men för mig blev det ingen skillnad. Vi köpte olika sortes hårfärg och från och med nu ska jag bara köpa det märket som hon köpte!

Köpte två par skor, två rullar med presentpapper och ett paketsnöre, haha.
Tyvärr är bilderna tagna med mobilkameran så det är inte så bra kvalitet på dem.


Tygskor, Skopunkten


Sneakers-aktiga skor, Skopunkten.
(Bilden ger de inte rättvisa, de ser konstiga ut på bilden men ser inte konstiga ut i verkligheten, ni får se dem på nån annan gång istället!)


Beige presentpapper med fjärilar på,
lila "ribbat" presentpapper,
svart paketsnöre, allt från Lagerhaus.

Nu ska jag gå och fika med min mamma och lillasyster, lillasyster har bakat muffins för det är min namnsdag idag! Gulligt va? Hon är bara 8 år.
Säg grattis på namnsdagen till mig allihopa!
Puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback