See the stars that shine so bright

Jag är inte en sån tjej som tränar supermycket. Trots det är jag långt ifrån nöjd med min kropp och vikt. Det enda jag gör är att jag motionerar varje dag, med undantag vissa dagar när jag är bortrest och inte har tid.
Jag brukar variera mig litegrann, vissa dagar tar jag en långpromenad på ca 45 minuter och vissa dagar springer jag samma runda. Ibland, när jag har mycket att göra och är stressad, blir det bara hälften av den rundan, och då brukar jag jogga.

Jag har planerat att köpa ett kort för 180 kronor i månaden, som jag får tillgång till simhall och gym med. Jag har tänkt att jag ska simma två dagar i veckan och gymma en dag i veckan, tillsammans med Lina och också har ett sånt kort. Vi får se hur mycket jag kommer orka och hur lång tid det tar innan jag tröttnar, men jag ska i alla fall köpa det i slutet av augusti, när pengarna kommer. Jag hoppas att jag kommer tycka att det är kul så att jag håller fast vid mina tre dagar i veckan. Jag behöver träning och struktur för att må bra.

Jag har inte fått svar från Subway där jag har sökt jobb heller, fast det var bara 2-3 dagar sedan jag sökte så det kanske beror på det. Jag behöver verkligen ett jobb för att klara av min vardag. Jag behöver pengar! Jag ska spara ihop pengar till Thailandresan så det skulle sitta fint med en lön. Jag får ca 1700 kronor varje månad, men de försvinner snabbt när man har ett distansförhållande och behöver köpa tågbiljetter två gånger i månaden. Sen ska jag försöka hälsa på mina syskon oftare, och då behöver jag tåg- och busspengar till det också.
Ja, det är inte lätt att överleva på bara 1700 kronor i månaden om man är jag. Man vill ju kunna lägga pengarna på annat än resor också!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback