Something awful

Jag tycker om den första veckan i skolan. Den är skön och mysig. Man lär känna nytt folk som börjat nya på skolan, man börjar läsa nya kurser, man har nya och fräscha block och en ny fin kalender. Man har korta dagar och lite att göra. Man flyter mest omkring och gör roliga saker.

Idag hade vi första lektionen för projektarbetet för i år. Jag och Lina har visserligen redan hållt på med vårt projektarbete i nästan ett år, men det kändes lite som en nystart idag. Vi har tagit igen massa saker vi missat under sommarlovet och uppdaterat oss om läget. Vi har skrivit ut viktiga papper som vi satt in i en pärm och skrivit ett mail. Det känns skönt att vara effektiv.

Jag har fortfarande lite problem med block, jag tror att jag har köpt för lite. Jag måste kika på det där så att jag vet helt säkert. Annars ska jag köpa fler i helgen, pappa får betala.

Jag vill ha svar från jobbet jag har sökt också! Varför får jag inte det? Jag har ju sökt minst tre jobb. Jag har visserligen fått två mail från ett av dem, men inget svar på det senaste mailet jag skickade. Jag skulle vara så enormt lycklig om det jobbet blev mitt. Det är min största dröm!

Jag är lite deprimerad idag och tror att jag borde äta någonting. Lunch? Jag åt en knäckemacka till frukost. Fast jag är inte ens hungrig..

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback