The deepest ocean

Det närmar sig. Det kommer närmare och närmare. Jag kan nästan ta på det.
På lördag är det dop. Jag hoppas verkligen att jag börjar må bättre nu så att jag kan åka. Jag vill verkligen åka dit. Jag älskar att vara där. Det är det bästa som finns. Men som det är just nu så klarar jag knappt av att gå upp ur sängen. Dock tror jag att jag skulle börja må mycket, mycket bättre om jag åkte och träffade mina älskade syskon. Det är att ta sig dit som tar emot. Det är att behöva vara trevlig och social och träffa massa människor. Det är mina panikångestattacker som kommer dagligen.
Varför ska det vara så här? Varför måste mitt liv bli begränsat på grund av det här? Det är jobbigt och det tar på mina krafter.

Idag köpte jag och Lina fina stora vaser och plastblommor och sånt, till nya lägenheten.
Imorgon ska vi kolla på film och äta middag.
Lina är den bästa jag har just nu.
Lina är den jag älskar.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback