Lista

En söt vän ville att jag skulle fylla i den här listan. Den handlar om min pojkvän.

- Vad heter han?
Alexander Eric Åström
- När fyller han år?
24 December, på Julafton!
- Vad har han för favoritfärg?
Det är nog svart.
- Vad har han för ögonfärg?
Gråblå
- Hårfärg?
Mörktblont egentligen, men nu är det brunt.
- Hur är hans klädstil?
Jadu, jeans och tshirt är väl de vanligaste plaggen.
- Har han färgat håret någon gång?
Ja
- Hur lång är han?
172 tror jag.
- Har han klippt sig någon gång?
Ja, men han borde göra det igen nu! Jag har erbjudit mig att göra det men han vågar inte låta mig göra det, fegisen.
- Har han piercat sig?
Nej, men han tog hål i örat med en säkerhetsnål en gång när han gick i 5an eller 6an.
- Har han någon/några tatueringar?
Nej, men han vill tatuera sig snart.
- Dricker han?
Ja, ibland för mycket.
- Röker/snusar han?
Ja, han snusar. Och röker ibland på fest.
- Vad har han för mobil?
En Sony Ericsson, sån där med cyberkamera eller vad det heter.
- Vad är han rädd för?
Spöken.
- Har han några syskon?
Ja, två underbara systrar.
- Är han född i Sverige?
Ja
- Vad är hans favoritmat?
Pizza, tacos..
- Vilken mat hatar han?
Jag vet faktiskt inte. Potatisbullar.
- Vad brukar han göra efter jobbet?
Han jobbar inte.
- Vad brukar han göra på helgerna?
Träffa mig, festa, umgås med sina vänner.
- Vad har han för musiksmak?
Allt möjligt! Men hans idoler är Jimi Hendrix, Ted Gärdestad, Drake Bell och Howie Day.
- Brukar han svära mkt?
Nej inte så speciellt mycket, bara när han är arg.
- Vad för bil kör han?
Han har inte körkort än.
- Hur/var träffades ni första gången?
Min bästa kompis är tillsammans med hans bästa kompis, så vi träffades genom dem. Första gången vi träffades var på Arvika -07.
- Vad var det första han sa till dig?
Hej, tror jag att det var.
- Vad var det första du sa till han?
Jag sa antagligen hej tillbaka.
- Vad påminner dig om honom?
Mycket saker.
- Vad brukar ni oftast skicka sms om?
Att vi älskar varandra, haha kärlekskrankar. Eller så frågar vi vad den andra gör.
- Är han beroende av något?
Snus
- Vad kallar du han?
Alex eller älskling
- Vad kallar han dig?
Denise eller älskling. Oftast älskling.
- Hur länge har ni varit tillsammans?
1 år och ungefär en vecka.
- Om du skulle beskriva han med tre ord, vilka skulle det vara?
Underbar, snäll, min.
- Gillar du han?
Självklart
- Vad tror du han skulle göra om han vann 1 miljon?
Dela med sig till mig! Eller, jag hoppas det, haha.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback