Each step that I take brings me a little bit further away from you

Vi tänker 6500 olika tankar varje dag. Men 95 % av de tankarna tänkte vi även igår.

Min dag har bestått av jordgubbar ute i solskenet med mamma och en långfika med Beckie.
Beckie flyttar till Paris nästa lördag, på obestämd tid.
Jag älskar att fika med den tjejen. Hon är underbar. Vi pratar alltid om livet och allt som hör till. Vi kan prata om det i flera timmar utan att tröttna. Vi har alltid varit så. Vi är drömmare, hon och jag. Våra samtal om framtiden och om våra drömmar har vi haft sen vi gick i åttan och vi har fortfarande inte tröttnat. Vi pratar om lägenheter, jobb och resor. Vad vi vill uppleva och uträtta i livet. Beckie är en av mina bästa vänner, en av de två bästa, och jag älskar henne. Trots att vi inte ses regelbundet är det alltid samma sak när vi väl träffas. Hon är den enda som det kan gå flera månader utan att jag träffar, men som det ändå känns lika bra med när vi väl träffas. Det är nog inte många som har en sån relation som vi har. Vi förstår varandra otroligt bra och jag är enormt glad att ha henne i mitt liv. Vi har många, många minnen tillsammans.

Just nu sitter jag vid mitt skrivbord och tittar ut över mitt stökiga rum. Jag borde verkligen städa. Packa upp väskor och slänga smutskläderna i tvättkorgen. Men det känns lite väl jobbigt. Jag har ont i magen.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback