Lensway

Lensway måste ju vara ett av de bästa företagen som finns. I förrgår beställde vi fyra prov-bågar därifrån och i morse låg de i brevlådan. Det var en kartong med de fyra bågarna i, en lapp där man skulle fylla i vilka man ville ha, vilka behandlingar man ville ha på glasen och allt möjligt. Det fanns till och med en penna med som det stod att man skulle markera ut vart någonstans på glasen pupillerna var när man kollade rakt framåt, med. För att glasögonen skulle vara så bra som möjligt. Sen skulle man skicka tillbaks kartongen och så kommer glasögonen inom några dagar.
Det bästa md Lensway var att bågarna var så billiga, det fanns från 295 kronor, fast mina kostar 495 kr styck (jag ska köpa två par, andra paret var det 20% rabatt på) och om man vill ha vanliga glas kostar det ingenting, vill man däremot ha tunnare kostar det lite extra. Behandlingarna var också billigare.
Jag räknade ut att det skulle bli 1238 kronor för två par glasögon! Hur billigt som helst ju.

Nu har vi nyss ätit middag, jag stod för matlagningen. Jag åt som vanligt för snabbt och behöver vila magen lite nu, jag har ont.
Fast så mycket för den vilan, nu ropar Alexander och lillsyrran att jag ska komma ut och spela HalliHallå (?) så jag får väl offra mig då.
Puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback