Play me that song, darling

I helgen var vi och badade varje dag. Det var kallt men härligt.
Nu är vi hemma här, i Borlänge. Njöt av solskenet igår och tänkte göra detsamma idag, men precis när vi var påväg ner till konsum för att köpa isglassar så började det regna och åska. Det är väl typiskt.

Jag har inte skrivit i bloggen på några dagar. Det brukar ju bli så.. Men det har varit så fint väder så jag har inte haft tid.
Eller egentligen så har jag inte mått så bra de senaste dagarna, det är nog mest därför.
Det ska bli ändring på det nu.

Nu sitter jag här och äter en päron-isglass i soffan. Alexander äter en macka och kollar på Fresh Prince i Bel Air. Vi funderar på vad vi ska laga för middag. Några förslag?

Jag längtar tills mina pengar kommer. Då ska jag tatuera mig och köpa massa kläder. Jag har ett stort behov av att köpa massa kläder. Det kliar i fingrarna. Jag vill ha kjol, jeansshorts, playsuit, skinnjacka, skor, linnen, klänningar, ja.. allt!
Puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback