The sun is shining bright

Igår var en bra dag. Jag vaknade ganska tidigt, gick ut och satte mig i solen med Lina. Sen gick jag på en promenad med Lina, och sen la jag mig och solade. Efter ett tag vaknade Jessica och Alex och de gjorde mig sällskap.
Vid sex-tiden kom det hit massa folk och vi hade grillparty. Det var trevligt. Eller, det var rätt dött. Jag och Jessica kollade på en film.

Idag är det helt sjukt varmt ute och jag har inte ens klarat av att vara ute. Vi har bakat brownies och lagat jättegod middag; ris med majs, kyckling och currysås. Vi fick middagssällskap av Gurra.
Just nu är Alex och Gurra och badar, Jessica är med sina kompisar och jag har letat igenom halva huset efter en hårinpackning men jag hittar ingen. Mitt hår är så sjukt slitet. Jag är i stort behov av en klippning - men dessvärre pank.
Nu ska jag gå ut och leka lite med Lina, sen blir det en film om tjugo minuter, Beck.

Puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (bara för mig)

Bloggadress:

Say what's on your mind, baby!
Trackback